18 prosince, 2011

INTERVIEW: Ján Nemergut

Janes, môžeš sa predstaviť?
Táák volám sa Ján Nemergut, mám 14 rokov a som zo Starej Ľubovne.

Je niečo, čo si myslíš, že o tebe ľudia nevedia a mali by?
No tak som mladý sympatický a veľmi krásny chalan, ale to asi už všetci vedia. :D

Ako dlho jazdíš?
Jazdím od roku 2010, čiže 1 krásny rok. 

Čo ťa k flatlandu priviedlo a prečo si si vybral práve ten?
No tak priviedol ma k nemu môj kamoš, ktorý tiež jadzí flat a ako som k tomu prišiel ? no boli sme raz v Kežmarku v Tescu a videl tam nejakých chalanov na bajku jazdiť flatland, tak išiel s nimi pojazdit a tak sa mi to nejak zapáčilo. 

Ľutoval si niekedy, že jazdíš flatland a nie trebarz populárnejší street?
Neľutoval a myslím, že ani nikdy nebudem. Flat sa mi páči oveľa viac a myslím si, že je to náročnejšie ako street a to ma tiež k tomu viaže, kedže mám rád náročné veci.  

Čo ťa baví najviac ? Závody, exhibicie alebo jazdiť sám na place a učiť sa nové triky?
Tak exhibicie za sebou ešte nemám takže to neviem posúdiť, ale tak určite ma bavia viac závody, kedže tam niesom nikdy sám je tam super atmosféra a tiež ľudia. 

Aký druh trikov preferuješ?
Predne koleso, G-turny.

Jazdil si niekedy iným štýlom, ako jazdíš teraz? Přemýšľal si o tom niekedy?
Jazdím veľmi krátko, takže si myslím, že som ani nemal kedy jazdiť nejaké ine štýly jazdy.

Čo je podľa teba na flatlande najtažšie? (spiny, preskoky, g-turny??)
Podľa mňa je najťažšie sústrediť sa na to a nemať nervy. :D

V čom si myslíš, že sa líšiš od ostatných jazdcov?
Na túto otázku zatiľ neviem odpovedať :D

Z čoho máš väčšiu radosť? Keď vrátiš nejaký super-ťažký trik u sebe na place, alebo nejaký „ľahší“, ale na súťažiach?
Keď dám ťažší trik … ťažšie znamená lepšie a lepšie znamená, že je z toho väčšia radosť. :)

Čo si myslíš o Slovenskej flatlandovej scéne?
No tak určite by to mohlo byť aj lepšie ale tak čo sa dá robiť, je to tu v plienkach, celý flat, ale tak nájdu sa tu aj jazdci s veľkým potenciálom, napríklad ja.  :D :D :D

Máš nejaký vzor? Nech už jezdecký nebo iný. A prečo?
Mám su dvaja, Matthiasa a prečo? tak lebo je najlepší, dáva si neskutočné veci, nad ktorými sa niekedy zastavuje rozum a potom ešte Dominika Nekolného … u neho je to niečo neskutočné, všetko s ľahkosťou a tak načisto, že to nieje možne. :)

Čo robíš mimo bicykla?
Hmm, tak mám toho dosť … kamaráti, chodím do kostola a snažím sa venovať aj mojej priateľke. :)

Akú hudbu počúvaš?
ps … všetko, nemám nejaký štýl, páči sa mi všetko.

Líši se v niečom hudba, ktorú počúvaš pri jazdení a tá, ktorú počúvaš normálne?
No, ked jazdím, tak počúvam väčšinou takú s dobrým tempom a keď mimo bajku, tak to me je úplne jedno.

Aké sú tvoje ciele ? Ve flatlande i mimo neho?
Tak určite vyhrať veľké závody ako sú BMX masters a podobne, a pomimo tak mať krásnu rodinku, pred domom krásny  spod na jazdenie na ktorom budem tráviť veľa času so svojími deťmi.

Zatiaľ nemáš žiadnych sponzorov, chcel by si nejakých mať?, ak áno čo si od toho sľubuješ?
Jasné že chcel a tak určite by som z toho niečo chcel mať, ale stačilo by mi, kebyže môzem chodiť po všelijakých súťažiach zadara a podbne.

Ako dlho sa chceš ešte flatlandu venovať? Čo by sa muselo stať, aby si skončil?
Kým budem vládať, čiže tak do 50-tky, a čo by sa muselo stať ? no ja neviem, asi by som musel ochrnúť alebo čo.

Chcel by si na záver niečo povedať?
Nie.

Tak vďaka za rozhovor Janes.


Richard Štefančík




2 komentáře:

Fanda Adámek řekl(a)...

Video, video, video :-)

Anonymní řekl(a)...

Super rozhovor Jendo! Len tak dalej! Za chvilu pozrijes vysledkou!
-Dom